لاغری

  • ۰
  • ۰

 

5 نکته مهم برای کاهش وزن دکتر محمدحمید علوی راد

 

راهنمایی های سالم و آسان

 

اگر طرفدار دکتر اوز شبیه من هستید، می دانید دکتر Oz دانش فراوان دارد، وقتی که به سلامتی و از دست دادن وزن می رسد. از پوشش دادن رژیم لاغری موثر هورمون HCG به ترکیب کوکی ها خوشمزه برای نشان دادن آخرین روند تمرین، Dr. Oz Show تقریبا همیشه به شما چیزی جدید می آموزد. یکی از بهترین قسمتهای نمایش، مشاوره کاهش وزن دکتر اوز است. ما اخیرا لیستی از نکات مهم در مورد کاهش وزن خود را برای پیدا کردن 10 راهنمایی که می توانید در حال حاضر از طریق روال خود استفاده کنید، پراکنده کنید!

 

مرتبط با: رژیم غذایی در این سال این برنامه های تغذیه ای بدون رژیم غذایی به کاهش وزن کمک می کند.

 

1. هرگز از جعبه یا کارتن بخورید. مطمئنا، خرید به صورت فله ای موجب صرفه جویی در پول می شود، اما وقتی که بخش های خود را با بسته بندی های عظیم بیرون می کشند، برای کمربند شما کاری ندارد. به جای صرف غذا از جعبه، قبل از بخور دادن تنقلات خود را به baggies فردی کوچک. آنها بخش کنترل کامل را در حرکت می گذرانند!

 

2. خنده دار باشید دسر را بردارید و به جای عسل خود را در یخ بگذارید. جنس سالم ممکن است به کنترل میزان غذائی که می خورید کمک کند - و این ورزش عالی است، دکتر اوز می گوید.

 

3. ادویه آن را. اطمینان حاصل کنید که برخی از دانه های فلفل قرمز را به سبد کالاهای خود اضافه کنید. هنگامی که در اوایل روز غذا خورده می شود، دکتر اوز می گوید فلفل قرمز می تواند بعد از مصرف غذای مصرفی شما را کاهش دهد.

 

4. تبدیل شدن به یک جنگجو آخر هفته. بسیاری از ما به ورزشگاه ضربه می زنیم و در طول هفته صبحانه می خوریم اما در تعطیلات آخر هفته با غرقه شدن در غذاهای سرخ شده و تجارت در تمرینات برای خواب خسته می شویم. هفت روز در هفته سالانه برنامه ریزی کنید و برنامه ریزی کنید. دکتر اوز می گوید: در مورد غذاهای سالم که می خورید و تمرینات خود را برنامه ریزی می کنید فکر کنید. همچنین زمان آرامش را برنامه ریزی کنید

 

5. یک حزب پوره داشته باشید چه کسی گفت غذاهای سالم باید خسته کننده باشند؟ هلو، گلابی و انواع توت های پوره و آنها را در پیتا گندم برای درمان سالم و رژیم غذایی مناسب برای بهار و تابستان گسترش دهید!

جینیرف والترز

 

جنیفر والترز مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران وب سایتهای سالم زندگی FitBottomedGirls.com و FitBottomedMamas.com است. یک مربی شخصی گواهی، مدیتیشن و مدیتیشن در زمینه مدیریت وزن و تمرینات ورزشی گروهی، او همچنین مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری سالمتی را دارد و به طور مرتب برای همه موارد آمادگی جسمانی و سلامتی برای نشریات مختلف اینترنتی می نویسد.

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی