لاغری

  • ۰
  • ۰

 

آیا می توانید وزن خود را دقیقاً از روی دکمه خود کاهش دهید؟

 

"کاهش لکه" هنوز یک اسطوره است - اما می توانید باسن خود را تنه و مجسم کنید.

توسط گابریل کسل 29 آگوست 2018

پین

FB

 

نه ، شما تصور نمی کنید. با تقریباً نیم میلیون ارسال در اینستاگرام ، #bootygoals مطمئناً یک چیز است. اگر قبلاً با عکس های هلویی در گرفتن فیدهای اجتماعی خود آشنا نیستید ، احتمالاً تعجب می کنید (همانطور که ما انجام دادیم!) چگونه این ستاره ها جلوه های شکوه خود را شکل می دهند.

 

مثل همیشه وقتی سؤال داریم ، به متخصصان مراجعه کردیم: مربیان معتبر شخصی مورگان اولسون ، بنیانگذار Babe Go Lift و Roxie Jones از Tone House. در اینجا آنچه آنها باید در مورد تغییر ماسوره گفتند.

 

مرتبط: 11 تمرین Celeb تأیید شده برای یک قلاب مجسمه سازی شده

چگونه باسنم را کوچک کنیم?

ایده کاهش وزن از یک قسمت خاص بدن ، کاهش لکه نامیده می شود. این تفکر پیش می رود که شما می توانید نواحی خاص بدن را هدف قرار داده و به طور انتخابی تصمیم بگیرید که چربی از بین می رود. اما علم بارها و بارها نشان داده است که کاهش لکه به همان اندازه یک اسطوره است که تک شاخها است. اولسون می گوید سلول های چربی در بدن شما توزیع می شود. برای ناپدید شدن آنها ، باید چربی کلی بدن خود را کاهش دهید. وی می گوید: "کار کردن یک گروه عضلانی خاص به این معنی نیست که شما می خواهید چربی هایی را که عضله را پوشانده و آن را احاطه کرده است از دست بدهید.

 

با این حال ، شما هنوز هم می توانید یک گروه عضلانی خاص را آموزش دهید. افراد غالباً اصطلاحات "کاهش نقطه" و "آموزش نقطه" را به صورت متناوب به کار می برند ، اما در واقع متفاوت هستند. اولسون می گوید: "یکی BS است و یکی می تواند به ساختن غنیمت کمک کند." "تمرین نقطه ای این ایده است که می توانید با آموزش آن عضلات ، یک گروه خاص عضلانی یا عضلانی ایجاد کنید."

 

مرتبط: آیا می توانید وزن خود را فقط از معده خود کاهش دهید؟

چگونه می توان باس خود را آموزش داد

 

جونز می گوید ، ورزش هایی که شما را قادر می سازند عضلات تشکیل دهنده غنچه را فعال کنید و درگیر کنید - گلوتئوس ماکسیموس ، گلوتئوس مدیوس و گلوتئوس مینیموس - به شما در افزایش اندازه عضلات کمک می کنند. "هرگونه تمرین مخصوص گلوت از نظر فنی به شما امکان می دهد غنیمت خود را آموزش دهید."

 

اگر قبلاً هلو خود را آموزش نداده اید ، متخصصان پیشنهاد می کنند تمرینات باند مقاومت (مانند لگد زدن یا پیاده روی های جانبی یا هیولا) یا تمرینات وزنه برداری بدن (مانند اسکوات هوا ، لنگ های بی وزن و پله ها) را شروع کنید. "اضافه کردن در این تمرینات سطح مبتدی به شما می آموزد که چگونه عضلات گلوت را فعال کنید. جونز می گوید ، هنگامی که بدانید چگونه ، آسانسورهای با وزنه پیچیده تری اضافه می کنید.

 

یادگیری نحوه فعال کردن گلوتهای شما بسیار مهم است. جونز می افزاید: "شما می توانید تا زمانی که رنگ پوست صورت خود را ایجاد کنید ، اسکوات انجام دهید ، اما اگر در واقع عضلات را فعال نمی کنید ، نتیجه ای نخواهید گرفت." برای تست توانایی خود را برای فعال کردن گلوت ، جلوی یک آینه بایستید تا بتوانید غنیمت خود را ببینید. سعی کنید تا حد ممکن یک گونه لب به لب را فشار دهید. اگر اتفاقی نیفتد ، شما درگیر جذابیت های خود نیستید. اگر می توانید یکی از گونه های خود را منقبض کنید ، گلوت فعال می شود.

 

او گفت: "وقتی شما برای بالابرهای وزنه برداری آماده هستید ، چند مورد برگزیده وجود دارد که" باعث می شود باسن شما به خوبی سوزانده شود ". ماهیچه های گلوت از هر زاویه ای نیز کار می کنند. وی اضافه می کند: "آنها به شما کمر محکم تری ، باسن کاملتر ، باسن بالایی عمیق تر و گردن پایین تر را می دهند."

 

بعد از جلسه پمپ ، یادتان باشد که به خودتان فرصت دهید تا به درستی بازیابی شود. جونز می گوید: "به غنیمتان کمک کنید تا با خواب و تغذیه مناسب و چرخیدن یا کشش مناسب ، احیا و قوی تر شود."

 

برای دریافت خبرهای برتر به صندوق ورودی خود ، در خبرنامه Healthy Living ثبت نام کنید

جایزه: آموزش باسن شما می تواند به کاهش چربی بدن کمک کند

 

هدف از این امر کاهش وزن یا نبودن وزن است ، کار کردن با استفاده از این تمرینات می تواند به کاهش چربی کلی بدن و احیای متابولیسم کمک کند. "اسکوات ممکن است در حال کار کردن لکه های شما باشد ، اما آنها همچنین هسته ، چهار سر ، همسترینگ و لات شما را نیز کار می کنند. جونز توضیح می دهد ، هرچه گروههای عضلانی بیشتری استفاده کنید ، از بدن شما کار بیشتری انجام می شود و کالری بیشتری نیز برای سوختن خواهید داشت. عضله بیشتر همچنین به معنای سوزاندن کالری بیشتر حتی در هنگام ورزش نکردن است و باعث افزایش سوزش کلی چربی می شود.

 

نتیجه نهایی: آیا شما سعی در کاهش وزن یا ساخت هلو دارید ، آموزش عضلات غنیمتان می تواند به شما در رسیدن به هدف خود کمک کند.

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی