لاغری

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

5 نکته مهم برای کاهش وزن دکتر محمدحمید علوی راد

 

راهنمایی های سالم و آسان

 

اگر طرفدار دکتر اوز شبیه من هستید، می دانید دکتر Oz دانش فراوان دارد، وقتی که به سلامتی و از دست دادن وزن می رسد. از پوشش دادن رژیم لاغری موثر هورمون HCG به ترکیب کوکی ها خوشمزه برای نشان دادن آخرین روند تمرین، Dr. Oz Show تقریبا همیشه به شما چیزی جدید می آموزد. یکی از بهترین قسمتهای نمایش، مشاوره کاهش وزن دکتر اوز است. ما اخیرا لیستی از نکات مهم در مورد کاهش وزن خود را برای پیدا کردن 10 راهنمایی که می توانید در حال حاضر از طریق روال خود استفاده کنید، پراکنده کنید!

 

مرتبط با: رژیم غذایی در این سال این برنامه های تغذیه ای بدون رژیم غذایی به کاهش وزن کمک می کند.

 

1. هرگز از جعبه یا کارتن بخورید. مطمئنا، خرید به صورت فله ای موجب صرفه جویی در پول می شود، اما وقتی که بخش های خود را با بسته بندی های عظیم بیرون می کشند، برای کمربند شما کاری ندارد. به جای صرف غذا از جعبه، قبل از بخور دادن تنقلات خود را به baggies فردی کوچک. آنها بخش کنترل کامل را در حرکت می گذرانند!

 

2. خنده دار باشید دسر را بردارید و به جای عسل خود را در یخ بگذارید. جنس سالم ممکن است به کنترل میزان غذائی که می خورید کمک کند - و این ورزش عالی است، دکتر اوز می گوید.

 

3. ادویه آن را. اطمینان حاصل کنید که برخی از دانه های فلفل قرمز را به سبد کالاهای خود اضافه کنید. هنگامی که در اوایل روز غذا خورده می شود، دکتر اوز می گوید فلفل قرمز می تواند بعد از مصرف غذای مصرفی شما را کاهش دهد.

 

4. تبدیل شدن به یک جنگجو آخر هفته. بسیاری از ما به ورزشگاه ضربه می زنیم و در طول هفته صبحانه می خوریم اما در تعطیلات آخر هفته با غرقه شدن در غذاهای سرخ شده و تجارت در تمرینات برای خواب خسته می شویم. هفت روز در هفته سالانه برنامه ریزی کنید و برنامه ریزی کنید. دکتر اوز می گوید: در مورد غذاهای سالم که می خورید و تمرینات خود را برنامه ریزی می کنید فکر کنید. همچنین زمان آرامش را برنامه ریزی کنید

 

5. یک حزب پوره داشته باشید چه کسی گفت غذاهای سالم باید خسته کننده باشند؟ هلو، گلابی و انواع توت های پوره و آنها را در پیتا گندم برای درمان سالم و رژیم غذایی مناسب برای بهار و تابستان گسترش دهید!

جینیرف والترز

 

جنیفر والترز مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران وب سایتهای سالم زندگی FitBottomedGirls.com و FitBottomedMamas.com است. یک مربی شخصی گواهی، مدیتیشن و مدیتیشن در زمینه مدیریت وزن و تمرینات ورزشی گروهی، او همچنین مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری سالمتی را دارد و به طور مرتب برای همه موارد آمادگی جسمانی و سلامتی برای نشریات مختلف اینترنتی می نویسد.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

رژیم کیتو

کیتو یک دستگاه تنفسی هوشمند کتون است که شما را از طریق رژیم لاغری راهنمایی می کند

 

برنامه همراه آن شامل برنامه های غذا، دستور العمل ها و (مهم تر) آنچه که در Chipotle سفارش می دهید.

 

متاسفانه برای افراد مبتلا به کیتو، این کاملا آسان نیست که بفهمیم که آیا شما در کتوز هستید. (حتی اگر شما احساس خود را به آوکادو تبدیل کنید.) برای هر کسی که بخواهد اطمینان حاصل کند که آنها کم کالری کم و چربی کمتری مصرف نمی کنند، دستگاه هایی مانند نوار کتونی ادرار، آنالایزر نفس و متر سنج خون می توانند کمک کنند. نوع جدیدی از کیتون نفسگیر کننده که امروزه از تکنولوژی پیشرفتهتری بهره میبرد، نسبت به همتایان موجود خود استفاده میکند: کیتو یک تجزیه کننده هوشمند است که با یک برنامه برای هدایت همراه است.

 

هنگامی که شما breathalyzer را به تلفن خود و برنامه Keyto وصل کرده اید، می توانید اندازه گیری های بدن، سن و اهداف خود را وارد کنید. همانطور که از breathalyzer استفاده می کنید، شما "سطح کلیدو" دریافت خواهید کرد که اساسا نشان می دهد که کجا هستید در طیف کتوسیت هستید. این برنامه دستورالعمل های کوتو دوستانه و راهنمایی های شیوه زندگی بر اساس آمار شما را توصیه می کند. به عنوان مثال، اگر از کتوز بیرون بیایید، برنامه ممکن است غذاها یا غذاهای پرچرب را که می تواند به شما در بازی بازگردد، توصیه کند. همچنین شامل یک پایگاه داده از غذاهایی است که براساس رعایت قوانین و گزینه های آنها در زنجیره های فست فود ملی تأمین می شود. شما می توانید از رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت همکلاسی ها و انگیزه های خود را برای تغذیه اجتماعی از انواع که کاربران می توانند چالش های عمومی یا خصوصی را با مدیران ایجاد کنید جایی که آنها می توانند عکس از وعده های کتو خود را آپلود و صحبت با دوستان.

 

"یکی دیگر از آنالایزرهای تنفسی کتون وجود دارد، اما من فکر می کنم که اولین ما با یک برنامه همراه است و واقعا شما را از طریق یک برنامه که به طور مستقیم به مصرف کنندگان در یک راه دوستانه و قابل دسترس در دسترس است هدایت می کند." (در دیگر اخبار نفسگیر، این دستگاه طراحی شده است که به شما کمک می کند تا متابولیسم خود را هک کنید.)

 

ویژگی های رمان در کنار، عملکردهای Keyto به طور مشابه به Ketonix و دیگر موجودات کوئتون موجود می باشد. این سطح استون را در نفس خود حس می کند. هنگامی که شما در کتوز باشید این سطح بالاتر خواهد بود. به همین دلیل است که "پاک کننده ناخن لهستانی" یکی از ضعف های رژیم غذایی است. این سنسور برای استون بسیار انتخابی است - به احتمال زیاد واکنش نسبت به سایر ترکیبات، که باعث می شود دستگاه دقیق باشد. به گفته این پژوهش، تحقیقات محدود شده است که آیا کتون ها می توانند به دقت از طریق نفس شما ردیابی شوند یا خیر، و اندازه گیری سطح کتون از طریق خون، بهترین گزینه است. با این حال، بسته به اینکه چگونه در مورد سوزن ها احساس می کنید یا از کتوز می ترسید، می توانید راهی پیدا کنید.

 

Keyto در حال حاضر در Indiegogo با گزینه های پیش سفارش با شروع از 99 دلار و تحویل تخمین زده شده از ژانویه 2019 است. در عین حال، برنامه غذای keto ما را برای مبتدی ها بررسی کنید، که همچنین به شما کمک می کند تا کتوز را بردارید.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

چرا نباید هرگز برنامه رژیم خطرناک hCG را امتحان کنید

 

برنامه رژیم لاغری سریع و موثر م hCG   به عنوان "خطرناک، غیرقانونی و جعلی" توسط FDA نامیده می شود.


 

داستان واقعی: چند سال پیش، یکی از دوستان مشهور من، مقدار قابل توجهی از پول توسط شرکت قرص تناسب اندام و لاغری محبوب برای استفاده از تصویر خود را در تبلیغات خود پرداخت شد. گرفتن؟ حالت فعلی رقابت آماده او تصویر "پس" بود و پس از آن او مجبور بود به سرعت به دست آوردن برخی از وزن، از دست دادن طعم خود را، و posuty برای "قبل از" شوت.

 

این نوع دوگانگی، همراه با رتوچو عکس، برچسب زدن گمراه کننده و سایر حقه های آن در صنایع رژیم غذایی رسیده است و برای مدت زمان طولانی بوده است. به همین دلیل خیلی تعجب آور بود که FDA در برنامه رژیم hCG شدیدا اعلام کرد که "جعلی"، "خطرناک" و "غیرقانونی" است. چه چیزی در مورد این مکمل غذایی خاصی که خیلی بدتر از همه تقلبی دیگر در بازار است، خیلی بد است؟ (صحبت از جعل، مراقب باشید برای این صاحبان صنایع غذایی سلامت.)

رژیم hCG چیست؟

 

گنادوتروپین کوریونی انسان یا hCG، یک هورمون تولید شده در دوران بارداری برای کمک به رشد کودک است. در حالی که برای دهه های مختلف برای اهداف مختلف در جامعه پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است، به تازگی مرکز محرمانه رژیم غذایی hCG است که از قطره، تزریق یا قرص های hCG برای سرکوب اشتها و کاهش وزن استفاده می کند. در اینجا چیزی است که شما باید درباره برنامه رژیم hCG بدانید:

1. رژیم hCG به احتمال زیاد به کاهش وزن کمک می کند، اما یک گرفتن وجود دارد.

 

چه چیزی می توانید در رژیم hCG بخورید؟ به نظر می رسد، نه چندان. به علت رژیم 500 گرم کالری hCG، به دنبال دلیل قوانینی که در پوند و اینچ ارائه شده است: رویکرد جدید به چاقی، پروتکل شناخته شده برای رژیم غذایی، به معنی مصرف 500 کالری در روز است. (طبق گفته مؤسسات ملی سلامت) متوسط ​​بالغ فعال بزرگسالان نیاز به 2200 تا 2400 کالری در روز دارد. این 500 کالری به انواع خاصی از پروتئین حیوانی (سینه مرغ، گوشت گاو، گوشت گوساله، تازه ماهی سفید، خرچنگ، خرچنگ یا میگو) و برخی سبزیجات، میوه ها و دانه ها. یک چیز قابل توجه است که شما نمیتوانید در رژیم hCG بخورید: روغنها حتی اگر روغنهای پخت و پز سالم مانند آوکادو و EVOO باشند. با تمام این رژیم های محدود و مصرف انرژی، آسان است که ببینید چگونه نتایج رژیم غذایی hCG شامل کاهش وزن است. اما، FYI، کاهش کالری برای از دست دادن وزن تقریبا قطعا عقب افتاده است.

2. تقریبا هیچ کدام از مکمل های hCG واقعا شامل هورمون hCG نیستند.

 

حتی اگر هورمون hCG یا رژیم hCG برای سرکوب اشتها کار کنند، hCG واقعی نیاز به یک پزشک و تجویز دارد. در واقع، FDA به وضوح بیان می کند که "hCG برای فروش OTC برای هر هدف تایید نیست" و محصولات hCG غیرقانونی است. سردرگم؟ اکثر مکمل های ضد انعقاد عموم مردم به فروش می رسند و به عنوان "هومیوپاتی" به فروش می رسند، که به این معنی است که آنها در مورد آنچه که در این محصولات هستند، کم اهمیت هستند، زیرا مکمل ها توسط FDA تنظیم و کنترل نمی شوند.

3. علاوه بر این، تزریق انسولین hCG، مکمل ها، قرص ها و قطره ها در واقع "هومیوپاتی" نیستند.

 

برای درمان هومیوپاتی توسط FDA، باید در Pharmacopoeia هومیوپاتی ایالات متحده (HPUS) ظاهر شود، که اساسا فهرست رسمی مواد تشکیل دهنده فعال است که می تواند در داروهای هومیوپاتی استفاده شود. برای اینکه شامل شود، محصول باید معیارهای بسیار خاص و کامل را که این مکمل های hCG انجام نمی دهند، برآورده کند. الیزابت والتر، داروساز FDA می گوید: "HCG در این فهرست موجود نیست و نمی تواند به عنوان یک دارو هومیوپاتی برای هر هدف به فروش برسد.

4. عوارض جانبی رژیم hCG خطرناک هستند.

 

علاوه بر اینکه جسورانه و تند و تیز است، عکسبرداری از قرص های ضد بارداری hCG (yikes) می تواند منجر به سردرد، خستگی و تحریک پذیری بیشتر شود. محدودیت کالری شدید می تواند شما را برای سنگ های صفراوی، ضربان قلب نامنظم و یا حتی عدم تعادل الکترولیت هایی که عضلات و اعصاب بدن را به درستی عمل می کند، همانطور که قبلا گزارش کرده اید (دولت در مورد مکمل های HCG کاهش وزن).

5. هیچ آزمایش بالینی یا مطالعات دقیق که برنامه رژیم hCG را پشتیبانی می کند وجود ندارد.

 

فقط یک شواهد علمی وجود دارد که می گوید رژیم hCG کار می کند و نه اینکه hCG باید به عنوان ابزار کاهش وزن استفاده شود. در حقیقت، هورمون hCG بیشتر برای درمان مشکلات باروری استفاده می شود، زیرا هورمون در طول حاملگی توسط جفت تولید می شود. الیزابت میلر، مدیر اجرایی FDA می گوید: "در مورد داروهای هومیوپاتی hCG، افراد فکر می کنند اگر وزن خود را از دست می دهند، باید کار کنند" (توجه جانبی: Opioids واقعا لازم است پس از بخش C؟) تقسیم داروهای غیر تجویزی و تقلب در سلامت در بیانیه ای. "اما این اطلاعات به سادگی از این پشتیبانی نمی کند - هر گونه کاهش وزن از محدودیت کالری شدید است نه از طریق hCG."

 

خط پایین: رژیم hCG فقط سبب کاهش وزن در آنجا می شود. (مطمئنا شما برای هر یک از نه محبوب ترین رژیم غذایی نمی افتید

 

 

افسانه ها.) رفع سریع می تواند برای هر کسی که سعی در از دست دادن وزن دارد وسوسه باشد، اما شما باید قطعا این رژیم غذایی را فراموش کنید و به جای آن تغذیه خوب و ورزش منظم را انتخاب کنید. بله، این رژیم ضد رژیم نامیده می شود و این رژیم سالمترین رژیمی است که تا به حال وجود داشته است. این خیلی هیجان انگیز نیست، اما بدن شما از شما سپاسگزار خواهد بود- و اگر وزن سنتی را از دست بدهید، احتمال بیشتری برای کاهش وزن دارید.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک  رژیم لاغری  و شکم تخت بدون تمرین داشته باشیم

یک مطالعه در مجله Circulation نشان داد که طی یک دوره شش ساله، افرادی که نوشیدنی های شکر شیرین را به صورت روزانه مصرف کردند، 27 درصد بیشتر از مقدار غیرطبیعی مصرف می کردند. سدس، آب شیرین، نوشیدنی های قهوه و شیرینی ها همه مجرمان هستند. اگر آب آن را برش ندهد، انتخاب شود نیکس نوشیدنی کاملا. رابین فروتان، R.D.N.، سخنگوی ملی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی می گوید: به جای شربت و کرم پودر، قهوه خود را با شیر بادام یا نارگیل نوشیدنی تکان دهید. "هنگامی که شما آب می خورید، آب میوه سبزی - اما چغندر یا هویج - بهتر از آب میوه برای محدود کردن قند است." و درباره چای فراموش نکن: "مطالعات متعدد نشان داده اند که یک ترکیب در چای سبز متابولیسم را افزایش می دهد،" Foroutan می گوید. تحقیقات در مجله تغذیه نیز نشان داد که ترکیبات در چای سبز، سیاه و سفید و یونولون منجر به از دست دادن چربی در موش ها می شود. (در اینجا: 30 بیشتر

.)

 

یک مدیتیشن کوتاه بگیرید

یک مدیتیشن کوتاه بگیرید

Shutterstock

 

استرس بیش از حد ثابت باعث می شود بدن شما کورتیزول را آزاد کند که رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت خراب میکند، هورمونی که به سرعت جابجایی چربی را در داخل شکم انجام می دهد. در سمت چپ، یک مطالعه در مجله بین المللی پزشکی رفتاری نشان داد افرادی که ذاتا 25 درصد کمتر به چاقی مبتلا بودند و دارای وزن کمتر از پوند کمتر از همتایانشان بودند. برای فشرده کردن فشار، این تمرین آسان را از مربی شخصی Kirsten Beverley-Waters، صاحب

، آمادگی جسمانی آنلاین، یوگا، و شرکت سلامتی: "چشمانتان را ببندید، دستهای خود را بر روی شکم بگذارید و تمام اندیشه های خود را بر اساس هسته خود تمرکز دهید تا پایه انرژی و قدرت شما باشد. عمیقا از طریق بینی خود تا حداکثر پنج دقیقه نفس بکشم [بیشتر اگر زمان دارید]. " (آیا زمان بیشتری دارید؟ این را امتحان کنید

 

بایگانی گویوم رینو / تنه

 

چند دقیقه طول می کشد تا پشت یک توپ پایداری را پشت سر بگذارید یا چرخش های ستون فقرات را روی زمین انجام دهید. کیتی بومن، نویسنده ی DNA شما حرکت می کند، می گوید: "کشش ABS شما می تواند تمرکز اصلی خود را با بهبود محدوده حرکات خود بهبود بخشد." این بدان معنی است که بیشتر از هر بازپرداخت (حتی اگر شما فقط در یک

 

برو غذا برای شام

فوراتان می گوید، بزرگترین وعده غذایی روز ناهار و کوچکتر شدن برای شام، سوزاندن سوپ و محل های بزرگ سبزیجات، برای کاهش وزن مفید است. مطالعه در پزشکی دیابتی نشان داد که افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که رژیم گیاهخواری مصرف کردند (همراه با تمرین هوازی متوسط 3 بار در هفته) خطر ابتلا به چربی شکم و وزن بدن را در مقایسه با افرادی که رژیم غذایی دیابتی معمولی کمتر مصرف می کردند، از دست دادند. (و، BTW،

.) همچنین تحقیقات دیگر نشان می دهد که تغییر کالری شما نسبت به ابتدای روز به جای پایان، باعث می شود تا بدن به طور کلی چربی بیشتری بسوزاند.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

آنا ویکتوریا

 

آنا ویکتوریا عکس 5 ساله خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد

 

"تغییر من بیشتر در مورد چگونگی احساس در داخل، در مورد سلامت من بود، و این چیزی نیست که من بتوانم در یک عکس نشان دهم".

 

 

هر تغییری در مورد ظاهر نیست، و آنا ویکتوریا، مربی و بنیانگذار راهنماهای بدن Fit، کاملا به این نتیجه می رسد که چرا توانسه رژیم لاغری موثر موفق بشه

 

در یک پست Instagram اخیر، فیتفلوئنس 5 سال پیش در کنار یکی از امروز خود عکس خود را به اشتراک گذاشت، نشان می دهد که چقدر او در طول سالها به سر می برد. در حالی که بدن او به وضوح تغییر کرده است، آنا می گوید که بزرگترین تغییرات او تجربه شده کسانی است که نمی توانید ببینید.

 

"تغییر من"، او پست او را ضبط کرد. "گاهی اوقات من دوست ندارم این را بگویم چون من هرگز از آنچه که من شروع کرده بود ناراضی بودم. تغییرم بیشتر در مورد چگونگی احساس در داخل و در مورد سلامت من بود و این چیزی نیست که من بتوانم به شما نشان دهم عکس. "

 

"در حالی که من با تغییرات فیزیکی که برای خیلی سخت کار کرده ام خوشحال هستم، آنها با تغییرات غیر فیزیکی که برای چشم غیرمعمول قابل مشاهده نیستند مقایسه نمی شوند." "این تغییرات غیر فیزیکی چیزی است که مرا نگه دارد."

 

در آن نامه، آنا بر اهمیت تمرکز تمرکز بر اینکه چگونه احساس جسمی و احساسی را احساس می کنید، به جای آن که به نظر برسد، بی اعتماد باشید، تناسب اندام در مورد خیلی بیشتر از آن است.

 

او می گوید: "همیشه برای بهبود فیزیکی وجود دارد و همیشه کسی که به نظر شما بهتر از شما می رسد، و این دو واقعیت می تواند فریبنده باشد، اگر همه چیز مورد توجه شما باشد." "این می تواند شما را در یک وضعیت ثابت قرار دهد که مایل است غذای بیشتری را محدود کند، بیشتر کار کند و اگر دقت نکنید، منجر به یک وسواس نامناسب و رابطه با تمرینات و غذا می شود. این چیزی نیست که من برای من می خواهم یا برای هر کدام از شما. "

 

و در حالی که آنا کار سخت و دلسوزی را برای رسیدن به جایی که امروز است قرار داده است، او آن را نقطه ای برای گوش دادن به بدن او و برخی از سرگرم کننده در روند است.

 

او می نویسد: "من همیشه بیش از حد از حفظ تعادل آگاه هستم و هرگز اجازه ندهید که تناسب اندام من را به زندگی من برساند." "این پنج سال گذشته من خودم را تحت فشار قرار داده ام، اما من نیز زندگی خود را زندگی کرده ام، از تعطیلات و تقلب غذا و کاملا از دست دادن و بدون تاسف، من کار خود را برای خوردن بستنی تنبیه نیست و من من خودم را محدود نکنم اگر احساس میکنم میخواهم کمی بخوابم. "

 

متأسفانه، آنا همچنان نظرات خود را در مورد چگونگی تبدیل شدنش به اوضاع وخیم تر می کند. (Uhh.Trolls.)

 

ویکتوریا می نویسد: "آیا من مردم را به من می گویم که باید لاغرتر باشم؟ بله، من می توانم عضله بیشتری به دست بیاورم، اما من با ایده های دیگران درباره آنچه که باید یا نباید با بدنم انجام دهم، نگران نباشم". . "من انجام می دهم آنچه که می خواهم انجام می دهم، این است که الاغ را در سالن ورزش ببرم و تمریناتم را تقویت کنم و احساس خوبی داشته باشم، اما هنوز از زندگی لذت می برم و برای تعادل بالاتر از سنگ های سخت سنگین و یا درصد چربی بدن کم ارزش هستم."

 

ما بیشتر نمی توانیم موافق باشیم. در حالی که زیبایی های فیزیکی یک بدن سالم عالی است، داشتن ذهنیت سالمتی همراه با آن حتی بهتر است.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

"روتئین نرم و لطیفی را در هر گزش نابهنگامی که در Zero Belly Rice گرفته اید پیدا خواهید کرد. مغذی های سازنده عضله سازی برای طرح اصلی اساسی است و تخم مرغ یکی از ساده ترین و متنوع ترین سیستم های تحویل در جهان می باشد. نه تنها اینها، بلکه یک منبع غذایی رژیمی از مواد مغذی به نام کولین هستند. کولین، که همچنین در گوشت لاغر، غذاهای دریایی و سبزیجات یافت می شود، به مکانیسم ژنی حمله می کند که باعث می شود بدن شما برای ذخیره چربی در اطراف کبد شما باشد. (به همین دلیل تخم مرغ یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است.) یک رژیم غذایی رژیم غذایی خوشمزه - یک هس صبحانه با سیب زمینی شیرین و تخم مرغ های مزرعه تازه - تبدیل به گروه آزمون مورگان مینور صبحانه و پس از سه هفته در برنامه ، آتش سوزی زن 11 پا و 4 اینچ از کمر او را از دست داد! تخم مرغ های بیشتری که می خورید، تخم مرغ کمتری دارند.

آب اسپری آب سیب زمینی را بنوشید

نوشیدن آب مرکبات برای از دست دادن چربی شکم که موجب رژیم لاغری موثر خواهد شد

 

هر روز با ایجاد یک کوزه بزرگ از آب آبشاری شروع کنید - آب پر از لیمو، پرتقال، گریپ فروت و کلم بروکلی - و یک نقطه از راه رفتن را از طریق حداقل هشت عینک قبل از خواب بگیرید. به گفته سازمان بهداشت جهانی، میوه های مرکبات غنی از آنتی اکسیدان D-limonene هستند که یک ترکیب قوی در پوست است که آنزیم های کبدی را تحریک می کند تا از سم زدایی از بدن جلوگیری کند. برای اضافه کردن مزایای انفجاری شکم، یک گلدان از چای سبز، یکی از پنج بهترین چای برای کاهش وزن را دم کنید.

 

نوار بیش از چربی شکم و از دست دادن تا 16 پوند در فقط دو هفته - در حالی که خوردن غذاهای شما را دوست دارم - با Zero Belly Riet، در حال حاضر در دسترس است.

 

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

 

"این بدان معناست که بانوی پینک بیش از مادربزرگ اسمیت، هندوانه بیش از عسل، انگور قرمز بیش از سبز است. سطوح بالاتری از مواد مغذی به نام فلاونوئیدها، به ویژه آنتوسیانین ها، ترکیباتی هستند که میوه های قرمز را رنگ می کنند و عمل ژن ذخیره سازی چربی را آرام می کنند. در واقع، میوه های قرمز سنگی مانند آلو دارای ترکیبات فنلی هستند که نشان داده شده است که بیان ژنهای چربی را تعدیل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشن کردن و خاموش کردن ژنهای چربی خود، لیست ضروری را بررسی کنید: 21 افسانه غذایی تغذیه شده!

بارگیری در آووکادو

خوردن آووکادو برای کاهش چربی شکم که من چاق بودم لاغرشدم

 

برای کنگره تست ژوئن کارون، استفاده از محصولات تازه مانند آووکادو، یک درس زندگی در حال تغییر از رژیم لاغری موثردر کوتاه مدت صفر بود. 55 ساله در هفته اول برنامه 6 پوند را از دست داد. "یادگیری برای خوردن غذاهای واقعی، شیمیایی و تازه، بهترین چیزهایی است که تا به حال برای من اتفاق افتاده است. من هرگز گرسنه نیستم و وزن فقط از بین می رود!" ژوئن گفت، پوست درخشان، ناخنهای سالم و خواب بهتر، پاداش Zero Belly بود. "من به خوبی به سمت بازگشتن به من علاقه مند هستم. هر کس می گوید من خیلی جوان تر نگاه می کنم!"

 

آووکادو دو چربی شکم است. اول، آنها با چربی های مضر قهوه سالم بسته بندی می شوند که دچار گرسنگی می شوند. یک مطالعه در مجله تغذیه دریافت که شرکت کنندگان که نیمی از آووکادو تازه با ناهار خوردند 40 درصد کاهش میل به خوردن را برای ساعت ها بعد از آن گزارش کردند. دوم اینکه چربی های غیر اشباع مثل آنهایی که در آوکادو یافت می شوند، مانع ذخیره چربی شکم می شوند. (این راه های خلاقانه برای خوردن آووکادو به شما کمک می کند مصرف خود را افزایش دهید.)

مخلوط کردن یک اسموتی پروتئین گیاهی

کاهش چربی شکم با اسموتی پروتئین گیاهی

 

 

بریان ویلسون، یکی از حسابداران 29 ساله، طی شش هفته در برنامه از دست کم 19 پوند و شگفت انگیز 6 اینچ از کمر او گذشت و موفقیت او را به دستورالعمل های تکان دادن زوایای شکم در برنامه نشان داد. بریان گفت: "من عاشق شوک میشوم. آنها را به رژیمم اضافه کردم و تقریبا بلافاصله نفخ را از دست دادم." "من یک جادو شیرین هستم، و جرأت جایگزین خوبی برای کاسه ها و کاسه های بستنی من بود."

 

نوشیدنی های پروتئین راه های خوبی برای دریافت یک مقدار هیولا از تغذیه شکم به یک میان وعده ساده و خوشمزه است. اما اکثر نوشیدنی های تجاری با مواد شیمیایی غیر قابل تعویض پر می شوند که می توانند سلامت روده را از بین ببرند و باعث التهاب و نفخ شوند. و دوزهای بالا از آب پنیر برای افزایش سطح پروتئین میتواند اثر تخریب شکم را تقویت کند. راه حل Zero Belly: پروتئین vegan را امتحان کنید، که به شما کمک می کند همان چربی سوزی، گرسنگی، سکته مغزی، مزایای ساخت عضله، بدون نفخ. (در اینجا یک راهنمای کامل برای پروتئین های گیاهی آسان برای هضم است.)

 

رختخواب خود را با مواد غذایی ضروری 8 که ضرب و شتم نفخ را تکان دهید
  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

چربی سوزی

 

"با استفاده از این تغییرات ساده روز به روز به حالت معمول روزانه خود برای از بین بردن چربی شکم در دو هفته شروع کنید و از خوردن غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید

که رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت خواهید دید.

پیش از صبحانه پیاده روی بروید

یک پیاده روی صبح بخیر برای کاهش چربی شکم

 

مارتا چسلر، عضو هیئت علمی رژیم غذایی زئیر، این کار را به عنوان بخشی از برنامه Zell Belly انجام داد و نتایج شگفت انگیز رژیم لاغری موثر بود. او گفت: "من تغییرات را بلافاصله دیدم." در کمتر از شش هفته برنامه، مارتا با بیش از 20 پوند و هفت اینچ شگفت انگیز از وسط خود، با ترکیب غذای Zero Belly Foods با یک پیاده روی قبل از صبحانه، کاهش یافته است.

 

این مراسم عروسی ساده در دو سطح کار می کند. ابتدا یک مطالعه اخیر نشان داد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید بین ساعت 8 صبح تا ظهر خطر ابتلا به افزایش وزن را بدون در نظر گرفتن سطح فعالیت، مصرف کالری یا سن کاهش می دهد. محققان بر این باورند که نور صبح، متابولیسم شما را هماهنگ می کند و ژنهای چربی شما را تخریب می کند. و سوزاندن کالری قبل از خوردن به معنای این است که شما در یک حالت گرسنه تمرین می کنید - انرژی که شما می سوزانید درست از فروشگاه های چربی خود، به جای غذای خوردن، درست است. اما آنچه واقعا مارتا را خیره کرد، بهبود در سلامت قلب او بود. قبل از شروع رژیم غذایی صفر، ضربان قلب مارتا در لحظات شروع تمرین دوچرخه سواری به 112 بایت در هر دقیقه افزایش می یابد. "بعد از هفته اول و نیم من نمیتوانستم ضربان قلبم را با 96 بم در دقیقه با همان تمرین افزایش دهم. برای مشاهده تغییر در آینه عالی بود و حتی بهتر میدانستم که چیزهای خوب اتفاق میافتد که حتی نمیتوانم ببینم. "

 

(برای راه های بیشتر برای از دست دادن وزن قبل از ظهر، این 10 عادت روزانه را که چربی شکم را از بین می برد، امتحان کنید).

با برخی از بلغور جو دوسر با فیبر شروع کنید

خوردن بلغور جو دوسر برای کنترل گرسنگی و از دست دادن چربی شکم

 

به طور طبیعی دستور العمل های جو دوسر در صفر رژیم غذایی شکم، کلید تست وزن 13 کیلوگرمی قابل توجه است. ایزابل اذعان می کند "من اتفاق می افتد که اعتیاد بزرگ قند را داشته باشم." "اما دستورالعمل ها برای دندان شیرین من شگفت آور بوده است." ایزابل همچنین پیشرفت های قابل توجهی در سلامت ایجاد کرد: یک بررسی پس از شش هفته اش در رژیم غذایی زئیر، نشان داد که کلسترول کل بدن خود را 25 درصد و سطح قند خون خود را 10 درصد کاهش داده است.

 

بنابراین بعضی از بلغور جو دوسر را کباب کنید و آن را با برخی از میوه ها بالا ببرید. در مورد این ترکیب جادویی چیست؟ هر یک فیبر نامحلول را فراهم می کند که به کاهش کلسترول خون کمک می کند و باکتری سالم در روده شما را تغذیه می کند. با انجام این کار، روده شما باعث تولید Butyrate، اسید چرب می شود که باعث التهاب چربی بدن می شود. در یک مطالعه کانادا، محققان کشف کردند که افرادی که رژیم غذایی آنها با فیبر نامحلول تکمیل شده بود، سطوح بالاتر گرلین، یک هورمون است که گرسنگی را کنترل می کند. (سعی کنید این دستور العمل های دوجنسی بلغور جو دوسر را که برای شما همیشه یک فنجان جو دوسر است را داشته باشید.)
  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

من نمیتوانم این کار را انجام دهم. من نمیتوانم با رژیم لاغری موثر دیگری مواجه شوم." دوست من کیمبرلی یک سری از قطعنامه های سال نو را از دست داد. "هر سال، ماه ها خودم را گرسنگی می گذارم، شاید 5 پا را از دست بدهم، و بهار تمام می شود،" شکایت کرد. "نقطه چیست؟ من فقط مقصر بودن اضافه وزن هستم".

 

من متوجه شدم که او چگونه احساس کرد. چاق بودم ، زندگیم را کوتاه کرد، و برای بسیاری از دوران کودکی، با 25 پوند اضافی مبارزه کردم. من تصور می کردم که سرنوشت ژنتیک من چربی بود. اما بعد از آن بیمار و خسته از بیماری و خستگی شدم، و من کار زندگی ام را برای یادگیری همه چیز در مورد چربی شکم انجام داده ام. اما هیچ چیز در 20 سال اخیر روزنامه نگاری سالم من را برای تحقیقات پیشگامانه آماده نکرده است که فقط در سال گذشته علم جدید نشان داده است که نشان می دهد دقیقا چگونه می توان ژن های چربی را خاموش کرد و تقریبا به صورت خودکار از دست می دهد.

 

"اگر شما به شما گفتید که شما برای ماه ها یا حتی هفته ها نیازی به رژیم غذایی ندارید چه می گویید؟" من از کیم پرسیدم "اگر شما می توانید از این چربی شکم فقط دو هفته از دست بردارید چه؟"

 

این دقیقا همان چیزی است که در تابستان گذشته، Zero Belly Diet را با پانل آزمایشی بیش از 500 نفر به اشتراک گذاشتم، که بعضی از آنها فقط 14 روز از دست دادند و تا حدودی تا سه اینچ دور کمرشان را از دست دادند. راز زئیر رژیم غذایی شکم، علم جدید ژنتیک تغذیه است، مطالعهی این که چگونه ژنهای ما با غذاهایی که می خورند، روشن و خاموش می شوند. به سادگی ایجاد تعدادی از تغییرات در رژیم غذایی و شیوه زندگی شما می تواند به بهبود سلامت روده شما کمک کند، التهاب را خنثی کند، ژن های چربی خود را خاموش کنید و بدن خود را از بین ببرد، به خصوص، چربی شکم تقریبا به طور خودکار.Dolgan می گوید، از دست دادن پوند در مقیاس به این معنا نیست که شما مناسب تر است - این فقط به این معنی است که شما سبک تر است، که به معنی بسیار نیست. و در نظر داشته باشید که اگر ورزش کنید، اما به دست آوردن وزن، ممکن است که تمرینات شما موثر باشد، اما شما باید رژیم غذایی خود را چک کنید تا نتایج از دست دادن وزن را ببینید. (این فقط یکی از دلایلی است که چربی شکم را از دست نمی دهید).

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

افزایش وزن با تمرینات قدرتی

 

عضله بیش از چربی وزن نمی کند

 

"دالان می گوید:" یک نظر رایج در هنگام دیدن مقیاس این است که "عضله سنگین تر از چربی است" که گمراه کننده است. "یک پوند چربی وزن یک پوند عضله دارد، اما حجم عضله چگال تر از حجم چربی و در نتیجه سنگین تر است.

 

هنگامی که شما شروع به تغییر ترکیب بدن خود را با تمرینات خود - با ساخت توده عضلانی و کاهش چربی بدن خود - وزن خود را ممکن است افزایش دهد که خود موجب رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت خواهد آورد. در حالی که درصد چربی بدن شما ممکن است کاهش یابد. دالگان می گوید: این تغییرات طی هفته ها و ماهها (نه ساعت ها یا روزها) اتفاق می افتد بنابراین مقیاس هنگام ردیابی آنها بی فایده است. (ترس از اینکه تمرینات قدرت شما را بزرگتر می کند، دقیقا به همین دلیل است که وزن بلند کردن شما بزرگ نیست.)

 افزایش وزن از عضله و چربی

 

مقیاس چیزی در مورد سطح آمادگی جسمانی و یا ترکیب بدن شما نمی گوید.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، مقیاس نمیتواند به شما بگوید که چقدر وزن بدن شما عضله نسبت به چربی است، به این معنی که اگر هدف شما ارتقاء سطح آمادگی جسمانی شما باشد، این بهترین ابزار برای اندازه گیری پیشرفت نیست. (مرتبط با: 10 روش Ditch-the-Scale برای گفتن اگر شما از دست دادن وزن)

 

دالگان می گوید: "اگر کسی در تلاش است تناسب اندام خود را بهبود بخشد، باید مقیاس را نادیده بگیرند و به ابزار اندازه گیری عینی مانند ترکیب بدن برای ردیابی پیشرفت خود توجه بیشتری کنند."

 

در حالی که وزن خودتان می تواند یک راه برای ردیابی پیشرفت شما باشد، نباید تنها راهی باشد. و مطمئنا با وزن روزانه (و به عنوان یک نتیجه، افزایش وزن هنگام کار کردن و خوردن سالم) اهمیت زیادی ندارد. فراموش نکنید، Dolgan می گوید، از دست دادن پوند در مقیاس به این معنا نیست که شما مناسب تر است - این فقط به این معنی است که شما سبک تر است، که به معنی بسیار نیست. و در نظر داشته باشید که اگر ورزش کنید، اما به دست آوردن وزن، ممکن است که تمرینات شما موثر باشد، اما شما باید رژیم غذایی خود را چک کنید تا نتایج از دست دادن وزن را ببینید. (این فقط یکی از دلایلی است که چربی شکم را از دست نمی دهید).

  • حمید علوی