لاغری

  • ۰
  • ۰

چربی سوزی

 

"با استفاده از این تغییرات ساده روز به روز به حالت معمول روزانه خود برای از بین بردن چربی شکم در دو هفته شروع کنید و از خوردن غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید

که رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت خواهید دید.

پیش از صبحانه پیاده روی بروید

یک پیاده روی صبح بخیر برای کاهش چربی شکم

 

مارتا چسلر، عضو هیئت علمی رژیم غذایی زئیر، این کار را به عنوان بخشی از برنامه Zell Belly انجام داد و نتایج شگفت انگیز رژیم لاغری موثر بود. او گفت: "من تغییرات را بلافاصله دیدم." در کمتر از شش هفته برنامه، مارتا با بیش از 20 پوند و هفت اینچ شگفت انگیز از وسط خود، با ترکیب غذای Zero Belly Foods با یک پیاده روی قبل از صبحانه، کاهش یافته است.

 

این مراسم عروسی ساده در دو سطح کار می کند. ابتدا یک مطالعه اخیر نشان داد که قرار گرفتن در معرض نور خورشید بین ساعت 8 صبح تا ظهر خطر ابتلا به افزایش وزن را بدون در نظر گرفتن سطح فعالیت، مصرف کالری یا سن کاهش می دهد. محققان بر این باورند که نور صبح، متابولیسم شما را هماهنگ می کند و ژنهای چربی شما را تخریب می کند. و سوزاندن کالری قبل از خوردن به معنای این است که شما در یک حالت گرسنه تمرین می کنید - انرژی که شما می سوزانید درست از فروشگاه های چربی خود، به جای غذای خوردن، درست است. اما آنچه واقعا مارتا را خیره کرد، بهبود در سلامت قلب او بود. قبل از شروع رژیم غذایی صفر، ضربان قلب مارتا در لحظات شروع تمرین دوچرخه سواری به 112 بایت در هر دقیقه افزایش می یابد. "بعد از هفته اول و نیم من نمیتوانستم ضربان قلبم را با 96 بم در دقیقه با همان تمرین افزایش دهم. برای مشاهده تغییر در آینه عالی بود و حتی بهتر میدانستم که چیزهای خوب اتفاق میافتد که حتی نمیتوانم ببینم. "

 

(برای راه های بیشتر برای از دست دادن وزن قبل از ظهر، این 10 عادت روزانه را که چربی شکم را از بین می برد، امتحان کنید).

با برخی از بلغور جو دوسر با فیبر شروع کنید

خوردن بلغور جو دوسر برای کنترل گرسنگی و از دست دادن چربی شکم

 

به طور طبیعی دستور العمل های جو دوسر در صفر رژیم غذایی شکم، کلید تست وزن 13 کیلوگرمی قابل توجه است. ایزابل اذعان می کند "من اتفاق می افتد که اعتیاد بزرگ قند را داشته باشم." "اما دستورالعمل ها برای دندان شیرین من شگفت آور بوده است." ایزابل همچنین پیشرفت های قابل توجهی در سلامت ایجاد کرد: یک بررسی پس از شش هفته اش در رژیم غذایی زئیر، نشان داد که کلسترول کل بدن خود را 25 درصد و سطح قند خون خود را 10 درصد کاهش داده است.

 

بنابراین بعضی از بلغور جو دوسر را کباب کنید و آن را با برخی از میوه ها بالا ببرید. در مورد این ترکیب جادویی چیست؟ هر یک فیبر نامحلول را فراهم می کند که به کاهش کلسترول خون کمک می کند و باکتری سالم در روده شما را تغذیه می کند. با انجام این کار، روده شما باعث تولید Butyrate، اسید چرب می شود که باعث التهاب چربی بدن می شود. در یک مطالعه کانادا، محققان کشف کردند که افرادی که رژیم غذایی آنها با فیبر نامحلول تکمیل شده بود، سطوح بالاتر گرلین، یک هورمون است که گرسنگی را کنترل می کند. (سعی کنید این دستور العمل های دوجنسی بلغور جو دوسر را که برای شما همیشه یک فنجان جو دوسر است را داشته باشید.)
  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی