لاغری

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسموتی پروتئین لیمو تمشک برای رژیم لاغری سریع و موثر

پس از تمرین گرم با استفاده از این ترکیب طراوت پروتئین و طعم های تابستانه مغذی، خنک شوید.

 

    شوشانا پریتزکر، RD، CDN

    25 ژوئیه 2019

 

دستور العمل اسموتی پروتئین لیمو تمشک

 

1 خدمت می کند

عناصر

 

    1 قاشق پودر پروتئین پنیر وانیلی

    ½ فنجان شیر غیر شیری

    1 فنجان تمشک تازه یا یخ زده

    2 قاشق غذاخوری آب لیمو

    ¼ فنجان لیموناد صورتی یا آب بدون قند

    یخ (در صورت تمایل)

 

جهت ها

 

پروتئین آب پنیر و شیر را برای مخلوط کردن اضافه کنید. پالس تا ترکیب. سپس تمشک، آب لیمو و لیموناد صورتی (یا آب) را اضافه کنید. مخلوط تا ترکیب خوب. لذت بردن!

 

حقایق تغذیه (در هر وعده): کالری 227، کل چربی 1 گرم، چربی اشباع 0 گرم، ترانس چرب 0 گرم، پروتئین 31 گرم، سدیم 177 میلی گرم، کربوهیدرات 25 گرم، فیبر 8 گرم، شکر 13 گرم

تمشک اسطوخودوس تمشک

 

مناسب و شاداب

 

Raspberries Radical: این پانچ صورتی کوچک عطر و طعم برای ثروت از ویتامین ها و مواد معدنی آنتی اکسیدان، از جمله کورستین، فلاونوئید با مزایای سلامت قلب قوی شناخته شده است. دانشمندان در یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله انجمن بین المللی تغذیه ورزشی اعلام کردند که با ورزش یا بدون ورزش، کورستین توانایی کاهش شکل پلاک و کمک به جلوگیری از کلسترول بد را از بدن دارد.

 

افزایش طعم و مزه: ترکیب برخی از آب لیمو به یک ترکیب غذایی کمک می کند تا طعم مواد دیگر را اضافه کنید در حالی که اضافه کردن یک میزبان از مزایای بهداشتی. در سال 1747، ملوانان کشف کردند که لیمو می تواند به دلیل محتوای ویتامین C، پوستی را درمان کند. امروزه ما می دانیم که ویتامین C نه تنها از جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند، بلکه باعث افزایش عملکرد ایمنی می شود و برای جذب آهن آهن برای جلوگیری از کم خونی مهم است.

تبلیغات

چرا آب پنیر خیلی خوب است

 

پروتئین ساختار عضله است و به بهبود بازسازی کمک می کند. و آخرین تحقیقات نشان می دهد که هنگامی که به کاهش چربی می رسد، پروتئین آب پنیر در بالا قرار می گیرد. یک مطالعه اخیر از مجله انجمن بین المللی غذایی تغذیه ورزشی می خواستم بهتر درک پروتئین آب پنیر همراه با تمرینات طولانی مدت مقاومت. آنچه که در این مطالعه یافت شد این بود که افرادی که پس از ورزش پروتئین آب پنیر استفاده می کردند افزایش بیشتری در توده عضلانی داشتند. علاوه بر این، خبرنگاران مبتلا به پروتئین آب پنیر بعد از تمرین چربی شکم را نیز از دست دادند!

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

اکسیژن: چگونه در ورزش بدنسازی  و رژیم لاغری داشتیذ؟

 

شانا بیکر: من صادقانه فکر نمیکردم که بتوانم کنترل و نظم را برای تبدیل شدن به یک رقیب بیکینی داشته باشم فقط رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت. اما وقتی به ورزشگاه می رفتم برای گرفتن عروسی خودم، چند نفر از دوستانم آماده شدن برای نشان دادن بودند. بعد از چند لحظه تصمیم گرفتم که بروم. یک مربی شخصی در ورزشگاه ما پرسید: "آیا تا به حال در مورد رقابت فکر کرده اید؟" خندیدم و پاسخ من رفت چیزی شبیه "هیچ راهی! من عاشق مواد غذایی بیش از حد! "من کمی دانستم که من می خواهم بیشتر از همیشه خوردن. بلافاصله پس از آن گفتگو کوتاه، من به اولین نمایش من در راه بود. این در سال 2014 بود.

شانا بیکر

 

اکسیژن: چه چیزی شما را از دیگر ورزشکاران ورزشی خود جدا می کند؟

 

SB: من دوست دارم فکر کنم جدا از بقیه هستم چون بسیار واقعی هستم. آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید و من همیشه سعی می کنم با افراد ارتباط برقرار کنم. رفتن به پایین زمین، ماندگاری و فروتن بودن بهترین راه است.

 

اکسیژن: روتین شما پس از رقابت در مقایسه با پیش رقابت چیست؟

 

SB: هنگامی که من آماده ام برای نشان دادن آماده باشم، باید 100٪ ذهنی داشته باشم. اگر من نیستم، من تلاش خواهم کرد تا از طریق آمادگی جسمانی بروم. در حال حاضر، من واقعا در ته ته در پشت پاها و موی سرم کار می کنم! گرم شدن و کشش بسیار مهم است تا مطمئن شوید حداکثر حداکثر هر تمرین را می گیرم.

تبلیغات

 

اکسیژن: بهترین توصیه شما تا به حال داده شده است؟

 

SB: سوخت بدن خود را با تغذیه مناسب را با توجه به شما؛ چه چیزی برای شخص دیگری کار می کند لزوما به معنای آن نیست که برای شما کار می کند. بسیاری از افراد بر آنچه که دیگران انجام می دهند خیلی متمرکز هستند، اما شما فقط باید روی خودتان تمرکز کنید. سوخت بدن خود را به درستی، آموزش با توجه به اهداف خود و بهترین نسخه از شما است.

 

اکسیژن: هنگامی که شما شروع به رقابت کردید، یکی از چیزهایی است که می توانید به جوان خود بگویید.

 

SB: اگر من در مورد مزایای ورزش و وزنه برداری در زمانی که من 17 یا 18 سال داشتم، احتمالا خیلی زودتر شروع شد. هدف کوتاه من، تبدیل شدن به یک حرفه ای بیبینی IFBB بود، و در عرض پنج سال، من قصد دارم تا کسب و کار بسیار موفقیت آمیز با شوهرم داشته باشم و بیشتر قسمت های دنیا را به جهان سفر کنم!

 

اکسیژن: چگونه در چنین ورزش رقابتی باقی می ماند؟

 

SB: من سعی می کنم زیر رادار پرواز کنم. من اغلب به مردم نمی گویم که من رقابت می کنم، مگر اینکه آنها بپرسند. در تمرین در ورزشگاه متمرکز هستم، معمولا به تنهایی و با موسیقی به تنهایی تمرین می کنم. من از پیشرفت روزانه من انگیزه می گیرم.

 

اکسیژن: یکی از چیزهایی که شما همیشه باید بر روی آن قرار دهید چیست؟

 

مکمل های تغذیه ای APS، تجهیزات ورزشی آسان برای حمل، طناب پرش، نوار های مقاومت و وزن مچ پا.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

 

پرسش و پاسخ با ورزشکار المپیک جودو نیکول استات

این ورزشکار جودو و المپیک امیدوار است در مورد لگد زدن و گرفتن نام.

 

    لارا مک گلاسان MFA CPT

    24 جولای 2019

نویسنده: محمدحمید علوی راد

چرا جودو را دوست داری؟

 

من عاشق جودو هستم؛ زیرا توانایی تسلط و پرتاب شخص دیگری در اطراف چنین احساس قدرتمندی است. برنده همیشه باعث می شود که من به عنوان ملکه جهان احساس کنم.

نیکول استوت، ورزشکار المپیک جودو

وقتی سفر المپیک آغاز شد؟

 

من همیشه می خواستم در المپیک حضور داشته باشم، و وقتی جوان بودم، می خواستم در ژیمناستیک ریتمیک رقابت کنم. من این ورزش را به عنوان یک نوجوان ترک کردم و جودو را گرفتم و اکنون سعی می کنم برای بازی های 2020 در توکیو واجد شرایط باشم. این یک فرآیند فوق العاده دشوار است زیرا هیچ رقابتی وجود ندارد که به عنوان آزمایشات المپیک انجام شود و من باید در سراسر جهان سفر کنم تا امتیاز های کافی برای رتبه بندی کسب کنم.

آیا شما خود را یک دختر گربه یا توت فرنگی می دانید؟

 

من قطعا دختر دخترانه هستم اتاق من در نقاشی های سفال سینک و گربه های کمی نازک پوشیده شده است!

چه چیزی در جودو به شما کمک می کند؟

 

از آنجا که من از ژیمناستیک و پس زمینه باله استفاده میکنم، من در رشته نقاشی بسیار پررنگ هستم، و برای من آسان است که از تکنیکهای جودو استفاده کنم. انعطاف پذیری و تعادل من نیز مفید است و مزیت بزرگی نسبت به هر حریف دارند.

چیزی که مردم در مورد رژیم لاغری موثر شما نمی دانند چیست؟

 

من تقریبا هر تمرین گریه می کنم اکثر مردم این را نمی دانند چون من یک شخص خوش تیپ خوش شانس هستم، اما من نیز به طور باور نکردنی رقابتی و عاطفی در هر رقابت و تمرین سرمایه گذاری می کنم. بنابراین من یک تن از ناامیدی را گریه می کنم.

شما میخواهید زنان در مورد جودو بدانند؟

 

من می خواهم زنان را نشان دهم که هنرهای رزمی همانند زنانه و زیبا به عنوان باله هستند. به دقت تکنیک ها و فرهنگی که در اطراف ورزش وجود دارد، لطف وجود دارد و من امیدوارم که با پیروی از سفر من، زنان هنرهای رزمی را به عنوان یک ورزش زنانه به عنوان یک مرد فکر می کنند.

چگونه روی اهداف خود متمرکز شوید؟

 

بسیاری از دختران من سن خود منحرف و غیرقابل تشخیص هستند، اما من دشوار است که تمرکز بر اهداف من. من فکر می کنم که گفتن از ضرب المثل ها دارای شایستگی است - دست های خالی بازی های شیطانی هستند - به این معنی که هیچ چیز خوب از خستگی نمی رسد. توصیه من: پیوستن به یک ورزش، یک سرگرمی، خودتان را مشغول کنید. این کار باعث می شود تا اهداف شما به سادگی کار شود.

چه چالش هایی در این ورزش مردانه تحت تاثیر قرار گرفتید؟

 

اکثر شرکای آموزشی من مرد هستند و زمانی که من در یک رقابت کالج با یک مرد مبارزه کردم، آنها هیچ وقت زنان را برای من نداشتند. با وجود اینکه او حدود 20 پوند وزن داشت، داور از او پرسید که آیا او واقعا به اندازه کافی به من احترام می گذارد. این پسر هم با تمام مسابقات خود صحبت کرد و وقتی که او به طور پیوسته زمزمه می کرد، برای حفظ آرامش، خیلی سخت بود، آه نه. اوه این یک اشتباه بود

 

با توجه به برنامه دقیقش، استوات بر روی SR CarnoSyn بتا آلانین تکیه می کند. او می گوید: "احساس اسید لاکتیک در ماهیچه های شما را تسریع می کند و باعث بهبودی می شود."

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

ورزش تناسب اندام بانوان در سه حرکت

با این سه حرکت، اصلاح کردن ران به خوبی انجام می شود.

 

 

چند زن با ران خود کاملا خوشحال هستند. اما ما می توانیم همه چیز را در حال حاضر تغییر دهیم. این سه تمرین به شما کمک می کند تا چهارگوش های قوی، عضلانی و جذاب را بسازید.

چهار سقوط البته

چه کاری باید بکنم

 

• انجام سه تمرین دو تا سه بار در هفته انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که حداقل یک روز استراحت بین این تمرینات پا دارید.

 

• مبتدی ها باید یک مجموعه از 15 تا 20 تکرار انجام دهند.

 

• میان وعده ها باید برای 10 تا 12 تکرار برای دو مجموعه باشد.

 

• مربیان پیشرفته باید از حداکثر وزن برای سه مجموعه از هشت تکرار استفاده کنند.

چهار مرحله گام به گام

چهار گام به بالا

 

تنظیم: ایستادن به نزدیکی نیمکت (شش اینچ یا کمتر دور)؛ این کمک خواهد کرد که چهارچوب خود را بیشتر.

 

اقدام: مرحله یک پا را روی نیمکت بگذارید و بلند شوید. به آرامی پایین بیاورید و پاها متناوب را تکرار کنید.

 

توجه: مربیان پیشرفته می توانند با داشتن یک جفت دمبل، شدت را افزایش دهند.


اسکات جلو

جبهه اسکات

 

تنظیم: این تمرین ممکن است در ابتدا دشوار باشد، اما اگر قطعه ای از چوب را زیر پاشنه های خود قرار دهید، آسان تر می شود. هلیم بر روی جلوی شانه های خود نگه دارید.

 

عمل: محاصره کردن تا زمانی که پاهای خود را به زاویه 90 درجه. سر خود را به عقب برگردانید.

دمبل زدن

دمبل زنجیر

 

تنظیم: یک جفت دمبل را در دستان خود نگه دارید؛ مبتدیان می توانند بدون شروع کار کنند. پشت خود را مستقیما نگه دارید

 

اکشن: یک گام کوچک رو به عقب بردارید و از بین ببرید، پاها متناوب با هر نماینده. پای خود را نزدیک به چهار طرف خود قرار دهید.

  • حمید علوی
  • ۰
  • ۰

سه حرکت برای شانه

آیا دلت میخواهد که ایستادگی کنی  و تناسب اندام و لاغری داشته باشی؟ این سه حرکت شانه های خود را از همه زاویه ها برای ایجاد دلتوی های شفاف به دست می آورند.

 

 

شانه ها از سه عضله دلتایی تشکیل می شوند: جلو، طرف و عقب و از آنجا که این عضلات مسئول حرکت سلاح ها در سه جهت مختلف هستند، ما باید از تمرینات مختلف استفاده کنیم، . اگر شما در حال انجام بسیاری از مطبوعات نیمکت با هالتر یا دمبل، شما در حال گرفتن مقدار زیادی از اقدامات deltoid جلو.

 

منطقه اغلب نادیده گرفته شده از شانه دلفی عقب است. اما زمانی که این کاملا توسعه یافته است، وضعیت بدن شما بهبود می یابد و منطقه شانه را افزایش می دهد.

 

می توان گفت که مهم ترین بخش خلط منطقه جانبی (جانبی) است. هنگامی که این توسعه یافته است، عرض شانه را افزایش می دهد، و به این شکل چشمگیر "V" افزوده می شود.

 

این تمرین تمام سه عضله را تجربه می کند، به شما این شانه های شگفت انگیز و شیک را می دهد.

چه کاری باید بکنم

 

اگر جدی در مورد ساختن دلتنگ خیره کننده باشید، شانه های خود را حداقل دو بار در هفته با استراحت روزانه بین تمرین ها تمرین کنید.

 

مبتدی: با وزنهای سبک شروع کنید و سه مجموعه 10 تا 12 تکرار را انجام دهید.

 

میان وعده: وزن و هدف خود را برای سه مجموعه از هشت تا 10 تکرار افزایش دهید.

 

پیشرفته: برای اضافه کردن جرم، سه مجموعه 5 تا 6 تکرار را با استفاده از وزنهای سنگین بلند کنید.

ردیف بالا

ورزش راست ردیف راست

تبلیغات

 

(جلو و طرف شانه)

 

شروع: ایستادن مستقیما دو بادکنک را نگه دارید.

 

حرکت: افزایش وزن را تا آنجا که ممکن است، حفظ آرنج. پایین و تکرار کنید

 

نکته: اطمینان حاصل کنید که هر نماینده از یک موقعیت کاملا مستقیم باز می شود.

هواپیمای دمبل انفجاری

شانه دمبل پرواز پرواز شانه

 

(شانه های عقب)

 

شروع: شیب بر روی نیمکت را در حدود 25 درجه تنظیم کنید و روی نیمکت روی زمین قرار دهید.

 

حرکت: دمبلها را به دو طرف بالا ببرید. پایین و تکرار کنید

 

نکته: نگه داشتن سلاح ها کمی در قفل شما را افزایش می دهد.

فشار هیدرولیکی نشسته

تمرین شانه فشار هالتر نشسته

 

(شانه های جانبی و جلو)

 

شروع: در انتهای یک نیمکت صاف راحت بمانید، در حالی که یک هالتر لود شده در مقابل شما در ارتفاع شانه نگه داشته شده است.

 

حرکت: هیدرولیک را به طول سلاح فشار دهید. پایین و تکرار کنید

 

نکته: در طول حرکت فشار بیش از حد به عقب برنخورید.

  • حمید علوی