لاغری

  • ۰
  • ۰

 

بنابراین کاهش وزن حتی در حقیقت سخت تر می شود. »Cimperman به Healthline گفت.

 

ماور گفت که معتقد نیست رژیم کتوژنیک برای لاغری باعث از بین رفتن ماهیچه ها می شود. او احتیاط کرد که برای کسی که می خواهد عضله کند ، مطلوب نیست.

 

سایر متخصصان مصاحبه شده توسط Healthline سخنان محتاطانه تری داشتند.

 

Francine Blinten ، R.D. ، یک متخصص تغذیه معتبر و مشاور بهداشت عمومی در Old Greenwich، Connecticut ، به Healthline گفت: "رژیم های کتو فقط باید تحت نظارت بالینی و فقط برای دوره های کوتاه مدت استفاده شوند." "آنها با موفقیت در برخی از بیماران سرطانی همراه با شیمی درمانی برای کوچک کردن تومورها و کاهش تشنج در افراد مبتلا به صرع کار کرده اند."

 

در کل جمعیت ، بلینتن گفت رژیم کتو فقط در موارد شدید باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی می گوید: "این می تواند صدمه ای بیش از خوب داشته باشد. این می تواند به قلب آسیب برساند ، که این یک عضله نیز هست.

 

سیمپمن توضیح داد: هرکسی که مبتلا به دیابت نوع 2 باشد می تواند از کاهش وزن و رژیم کم کربوهیدرات بخورد زیرا باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود.

 

وی گفت: "اما روش های دیگری نیز وجود دارد که علاوه بر رژیم غذایی کم رنگ که باعث کاهش وزن در دراز مدت نمی شود ، وجود دارد."

 

بلینتن ، که در شرایط خاص از رژیم غذایی کتو برای برخی از بیماران سرطانی استفاده کرده است ، با احتیاط گفت: "مردم هر کاری برای کاهش وزن انجام می دهند." با این وجود ، رژیم کتو برای بیشتر بیماران صدمه ای بیش از خوب دارد ، خصوصاً اگر مشکلات کلیوی یا کبدی وجود دارد.

 

وی گفت: "مردم این کار را به دلایل زیبایی انجام می دهند ، اما این بسیار شدید است که خطرناک است."

 

بیشتر بخوانید: چرا بی اشتهایی شدید برای درمان آن دشوار است »

روش لوله تغذیه

 

برخی از آنها با استفاده از لوله تغذیه ای که داخل مری از طریق بینی وارد مری شده است ، رژیم کتو را یک قدم بیشتر برداشته اند.

 

رژیم های غذایی به یک رژیم غذایی با کالری زیاد 800 کالری حاوی پروتئین بالا ، بدون کربوهیدرات از طریق لوله توسط یک مکانیسم پمپ قطره کند اجرا می شوند. فقط قهوه سیاه ، چای یا آب علاوه بر رژیم مایع مجاز است.

 

یک دکتر فلوریدا ، الیور دی پیترو ، این رژیم غذایی لوله را به هر کس که می تواند هزینه 1500 دلار بپردازد ، ارائه داده است. براساس یک گزارش محلی در سال 2012 ، دی پیترو هنگام سفر به ایتالیا از این رژیم مطلع شد. وی تأکید می کند رژیم کتو بی خطر و مؤثر است ، حتی برای افرادی که مایل به ریختن چند پوند نیستند.

 

سیمپمن گفت: "این یک رویکرد مضحک برای کاهش وزن است."

 

سیمپمن گفت: با یک رژیم غذایی روزانه 800 کالری ، "شما اساساً خود را گرسنه می کنید." "البته شما وزن کم خواهید کرد."

 

هر چیزی که تحت رژیم غذایی روزانه 1200 کالری قرار دارد ، یک رژیم گرسنگی تلقی می شود و به معنای لاغری طولانی مدت نیست.

 

وی توضیح داد که تغذیه لوله یک ابزار قانونی در بیمارستان است.

 

"کسی که در دستگاه تنفس است ، یا به دلیل سکته مغزی یا سرطان قادر به بلع نیست ، ممکن است مجبور شود از این طریق غذا بخورد. اما این معمولاً به عنوان آخرین راه حل استفاده می شود. "

 

سیمپمن افزود: "در فرد سالم و در غیر این صورت سالم می تواند عوارض جدی ایجاد کند ، از جمله عفونت ها در صورت آلوده بودن لوله ، افزایش سطح سدیم ، و می تواند باعث کم آبی و یبوست شود." "چه چیزی باعث می شود افراد حتی بخواهند با یک لوله تا بینی خود راه بروند؟"

 

ملیندا هملگارن ، متخصص تغذیه ثبت شده در کلمبیا ، میسوری ، و مجری برنامه رادیویی Food Sleuth ، به Healthline گفت ، "این دیوانه است که فکر کنید چربی را در زیر بینی خود چاق کنید تا وزن خود را کاهش دهید. برای من به نظر می رسد مثل اینکه کسی در مورد آسیب پذیری های شخص دیگری پول زیادی کسب می کند. فقط به این ایده بگویید. "

 

بیشتر بخوانید: بالاخره پزشکان شروع به درمان چاقی »

وسواس نکنید

 

هملگارن به هرکسی که به فکر رژیم غذایی خشن است توصیه کرد که "غذا را در چشم انداز نگه دارد. این یک هدیه است اینگونه است که ما خودمان را تغذیه می کنیم و خوب می مانیم. "

 

به گفته هملگارن ، بازاریابی این رژیم برای عروس ها فقط در جامعه با وسواس ما نقش دارد.

 

درعوض ، هرکسی که برای ازدواج آماده می شود باید خود را به خوبی تغذیه کند ، به فعالیت های بدنی زیادی مانند پیاده روی ، دویدن ، دویدن یا دوچرخه سواری بپردازد و با خوردن غذاهای ارگانیک تازه ، کامل ، با حداقل پردازش ، با خودش خوب باشد.

 

Blinten گفت ، هیچ گلوله جادویی برای کاهش وزن طولانی مدت وجود ندارد. برای کنترل وزن دراز مدت ، یک رژیم غذایی مدیترانه ای با تمرکز بر روی میوه ، سبزیجات ، غلات کامل ، لوبیا ، ماهی و روغن زیتون از جمله مواردی است که می تواند برای زندگی سالم باشد.

 

بلینتن گفت: "ما رژیم های واکو را تحت سلطه قرار می دهیم ، اما حقیقت این است که هیچ فوری سریع وجود ندارد." "برش کربوهیدراتهای تصفیه شده و جایگزین کردن آنها با میوه های تازه ، سبزیجات و پروتئین های بدون چربی ، برش غذاهای فرآوری شده و جلوگیری از افزودنی های زیاد باعث بلند مدت شما می شود."

 

سیمرمن گفت: سالم ترین روش برای کاهش وزن تعیین اهداف واقع بینانه است و از خود بپرسید که آیا برنامه رژیم غذایی شما این است:

 

    خوب برای بلند مدت

    شامل ورزش است

    اهداف بهداشتی طولانی مدت شما را برآورده می کند.

 

اگر پاسخ ها خیر ، پس از آن پرچم قرمز است ، او هشدار داد.

 

Blinten به رژیم غذایی توصیه کرد که از خوردن وعده های غذایی خودداری کنند زیرا بدن شما دفعه بعد که می خورید به لاغری می رود. این در واقع می تواند باعث شود شما بیشتر بخورید ، نه کمتر. او پیشنهاد کرد که بزرگترین وعده غذایی شما را بعد از ظهر میل کنید ، سپس یک میان وعده بعد از ظهر سالم میل کنید.

 

وی میزان متابولیسم و ​​انسولین را حفظ می کند

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی