لاغری

  • ۰
  • ۰

سری آموزش سئو مبتدی مقدماتی با توجه به درخواست زیاد کاربران جواد تهیه شده و در این مجوعه تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار خوانندگان سایت قرار داده شود. در محتوای هر مقاله لینک سازی های مناسب به مقالات تکمیلی انجام شده تا علاقه مندان بتوانند با مطالعه بیشتر دانش خود را افزایش دهند.

 

پیشنهاد میشود مسیر آموزش را از مقاله اول شروع کرده و ترتیب مقالات را رعایت کنید تا بیشترین بهره را از آموزش مبتدی سئو ببرید. اگر در سطحی بالاتر از مبتدی قرار دارید به بخش آموزش سئو در سایت جواد مراجعه نمایید تا مباحث تکمیلی در اختیار شما قرار داده شود.

کتاب الکترونیکی آموزش سئو مبتدی مقدماتی:

 

این کتاب به گونه ای طراحی شده است که یک مسیر مشخص برای آموزش را پیش روی شما قرار دهد تا به صورت قدم به قدم ابتدا با مفاهیم سئو آشنا شده و در ادامه با تکنیک های کاربردی تولید محتوا، مدیریت سایت و لینک سازی آشنا شوید. در پایان این مجموعه کل آموزش ها به صورت یک کتاب الکترونیکی آموزش سئو مبتدی منتشر خواهد شد.

مباحث مطرح شده در مجموعه آموزش سئو مبتدی

 

برای بهره گیری بهتر از این مجموعه آموزش سئو مبتدی در نظر داشته باشید که براساس شماره بندی درس ها آنها را مطالعه کنید تا پیوستگی محتوا در ذهن شما به درستی شکل بگیرد. لیست دروس ارایه شده در این بخش عبارتند از:

 

در شروع فعالیت حرفه ای خود همواره با مشکلاتی اساسی برای یافتن منابع معتبر آموزشی و دسترسی به علم روز مواجه بودم. وجود اطلاعات ضد و نقیض در سایت های خارجی و کمبود منابع آموزشی به زبان فارسی فرآیند یادگیری علم سئو را بسیار سخت و زمانبر می نمود. در این راه، تکیه بر تجربه و آزمون و خطا هزینه زیادی در زمان و سرمایه به من متحمل میکرد.

 

    سئو در آن زمان بیشتر شبیه به یک بازی بود ولی امروز به یک دانش ارزشمند بدل شده است که میتواند کلید موفقیت برای کسب و کار شما در فضای وب باشد. تجربه و دانش

 

سئو برای همیشه بهترین عنوان برای کتابی ست که پیش روی شما قرارگرفته است. در این کتاب تلاش کردم مفاهیم را با ساده ترین بیان ممکن و همراه با مثال های کاربردی به شما آموزش داده و مسیر درستی برای درک مفاهیم تدوین کنم. این کتاب به شما کمک میکند به سرعت تمام مفاهیم سئو و تکنیک های تاثیرگذار بر آن را شناسایی کرده و در مسیر پیشرفت تجارت خود به کار بگیرید.

 

کتاب سئو برای همیشه را میتوان برآیند دانش و تجربه من در طی تهیه بیش از ۳۰۰ مقاله تخصصی سئو، پاسخ گویی به بیش از ۱۵۰۰۰ پرسش کاربران در سایت جواد، مشاوره و همکاری در راه اندازی بیش از ۱۰۰ تجارت موفق اینترنتی و برگزاری دوره های حضوری برای ۲۰۰ علاقه مند و فعال در حوزه سئو و طراحی سایت دانست.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی