لاغری

  • ۰
  • ۰

اکسیژن: چگونه در ورزش بدنسازی  و رژیم لاغری داشتیذ؟

 

شانا بیکر: من صادقانه فکر نمیکردم که بتوانم کنترل و نظم را برای تبدیل شدن به یک رقیب بیکینی داشته باشم فقط رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت. اما وقتی به ورزشگاه می رفتم برای گرفتن عروسی خودم، چند نفر از دوستانم آماده شدن برای نشان دادن بودند. بعد از چند لحظه تصمیم گرفتم که بروم. یک مربی شخصی در ورزشگاه ما پرسید: "آیا تا به حال در مورد رقابت فکر کرده اید؟" خندیدم و پاسخ من رفت چیزی شبیه "هیچ راهی! من عاشق مواد غذایی بیش از حد! "من کمی دانستم که من می خواهم بیشتر از همیشه خوردن. بلافاصله پس از آن گفتگو کوتاه، من به اولین نمایش من در راه بود. این در سال 2014 بود.

شانا بیکر

 

اکسیژن: چه چیزی شما را از دیگر ورزشکاران ورزشی خود جدا می کند؟

 

SB: من دوست دارم فکر کنم جدا از بقیه هستم چون بسیار واقعی هستم. آنچه شما می بینید چیزی است که شما دریافت می کنید و من همیشه سعی می کنم با افراد ارتباط برقرار کنم. رفتن به پایین زمین، ماندگاری و فروتن بودن بهترین راه است.

 

اکسیژن: روتین شما پس از رقابت در مقایسه با پیش رقابت چیست؟

 

SB: هنگامی که من آماده ام برای نشان دادن آماده باشم، باید 100٪ ذهنی داشته باشم. اگر من نیستم، من تلاش خواهم کرد تا از طریق آمادگی جسمانی بروم. در حال حاضر، من واقعا در ته ته در پشت پاها و موی سرم کار می کنم! گرم شدن و کشش بسیار مهم است تا مطمئن شوید حداکثر حداکثر هر تمرین را می گیرم.

تبلیغات

 

اکسیژن: بهترین توصیه شما تا به حال داده شده است؟

 

SB: سوخت بدن خود را با تغذیه مناسب را با توجه به شما؛ چه چیزی برای شخص دیگری کار می کند لزوما به معنای آن نیست که برای شما کار می کند. بسیاری از افراد بر آنچه که دیگران انجام می دهند خیلی متمرکز هستند، اما شما فقط باید روی خودتان تمرکز کنید. سوخت بدن خود را به درستی، آموزش با توجه به اهداف خود و بهترین نسخه از شما است.

 

اکسیژن: هنگامی که شما شروع به رقابت کردید، یکی از چیزهایی است که می توانید به جوان خود بگویید.

 

SB: اگر من در مورد مزایای ورزش و وزنه برداری در زمانی که من 17 یا 18 سال داشتم، احتمالا خیلی زودتر شروع شد. هدف کوتاه من، تبدیل شدن به یک حرفه ای بیبینی IFBB بود، و در عرض پنج سال، من قصد دارم تا کسب و کار بسیار موفقیت آمیز با شوهرم داشته باشم و بیشتر قسمت های دنیا را به جهان سفر کنم!

 

اکسیژن: چگونه در چنین ورزش رقابتی باقی می ماند؟

 

SB: من سعی می کنم زیر رادار پرواز کنم. من اغلب به مردم نمی گویم که من رقابت می کنم، مگر اینکه آنها بپرسند. در تمرین در ورزشگاه متمرکز هستم، معمولا به تنهایی و با موسیقی به تنهایی تمرین می کنم. من از پیشرفت روزانه من انگیزه می گیرم.

 

اکسیژن: یکی از چیزهایی که شما همیشه باید بر روی آن قرار دهید چیست؟

 

مکمل های تغذیه ای APS، تجهیزات ورزشی آسان برای حمل، طناب پرش، نوار های مقاومت و وزن مچ پا.

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی