لاغری

  • ۰
  • ۰

"روتئین نرم و لطیفی را در هر گزش نابهنگامی که در Zero Belly Rice گرفته اید پیدا خواهید کرد. مغذی های سازنده عضله سازی برای طرح اصلی اساسی است و تخم مرغ یکی از ساده ترین و متنوع ترین سیستم های تحویل در جهان می باشد. نه تنها اینها، بلکه یک منبع غذایی رژیمی از مواد مغذی به نام کولین هستند. کولین، که همچنین در گوشت لاغر، غذاهای دریایی و سبزیجات یافت می شود، به مکانیسم ژنی حمله می کند که باعث می شود بدن شما برای ذخیره چربی در اطراف کبد شما باشد. (به همین دلیل تخم مرغ یکی از بهترین مواد غذایی برای کاهش وزن است.) یک رژیم غذایی رژیم غذایی خوشمزه - یک هس صبحانه با سیب زمینی شیرین و تخم مرغ های مزرعه تازه - تبدیل به گروه آزمون مورگان مینور صبحانه و پس از سه هفته در برنامه ، آتش سوزی زن 11 پا و 4 اینچ از کمر او را از دست داد! تخم مرغ های بیشتری که می خورید، تخم مرغ کمتری دارند.

آب اسپری آب سیب زمینی را بنوشید

نوشیدن آب مرکبات برای از دست دادن چربی شکم که موجب رژیم لاغری موثر خواهد شد

 

هر روز با ایجاد یک کوزه بزرگ از آب آبشاری شروع کنید - آب پر از لیمو، پرتقال، گریپ فروت و کلم بروکلی - و یک نقطه از راه رفتن را از طریق حداقل هشت عینک قبل از خواب بگیرید. به گفته سازمان بهداشت جهانی، میوه های مرکبات غنی از آنتی اکسیدان D-limonene هستند که یک ترکیب قوی در پوست است که آنزیم های کبدی را تحریک می کند تا از سم زدایی از بدن جلوگیری کند. برای اضافه کردن مزایای انفجاری شکم، یک گلدان از چای سبز، یکی از پنج بهترین چای برای کاهش وزن را دم کنید.

 

نوار بیش از چربی شکم و از دست دادن تا 16 پوند در فقط دو هفته - در حالی که خوردن غذاهای شما را دوست دارم - با Zero Belly Riet، در حال حاضر در دسترس است.

 

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی