لاغری

  • ۰
  • ۰

من نمیتوانم این کار را انجام دهم. من نمیتوانم با رژیم لاغری موثر دیگری مواجه شوم." دوست من کیمبرلی یک سری از قطعنامه های سال نو را از دست داد. "هر سال، ماه ها خودم را گرسنگی می گذارم، شاید 5 پا را از دست بدهم، و بهار تمام می شود،" شکایت کرد. "نقطه چیست؟ من فقط مقصر بودن اضافه وزن هستم".

 

من متوجه شدم که او چگونه احساس کرد. چاق بودم ، زندگیم را کوتاه کرد، و برای بسیاری از دوران کودکی، با 25 پوند اضافی مبارزه کردم. من تصور می کردم که سرنوشت ژنتیک من چربی بود. اما بعد از آن بیمار و خسته از بیماری و خستگی شدم، و من کار زندگی ام را برای یادگیری همه چیز در مورد چربی شکم انجام داده ام. اما هیچ چیز در 20 سال اخیر روزنامه نگاری سالم من را برای تحقیقات پیشگامانه آماده نکرده است که فقط در سال گذشته علم جدید نشان داده است که نشان می دهد دقیقا چگونه می توان ژن های چربی را خاموش کرد و تقریبا به صورت خودکار از دست می دهد.

 

"اگر شما به شما گفتید که شما برای ماه ها یا حتی هفته ها نیازی به رژیم غذایی ندارید چه می گویید؟" من از کیم پرسیدم "اگر شما می توانید از این چربی شکم فقط دو هفته از دست بردارید چه؟"

 

این دقیقا همان چیزی است که در تابستان گذشته، Zero Belly Diet را با پانل آزمایشی بیش از 500 نفر به اشتراک گذاشتم، که بعضی از آنها فقط 14 روز از دست دادند و تا حدودی تا سه اینچ دور کمرشان را از دست دادند. راز زئیر رژیم غذایی شکم، علم جدید ژنتیک تغذیه است، مطالعهی این که چگونه ژنهای ما با غذاهایی که می خورند، روشن و خاموش می شوند. به سادگی ایجاد تعدادی از تغییرات در رژیم غذایی و شیوه زندگی شما می تواند به بهبود سلامت روده شما کمک کند، التهاب را خنثی کند، ژن های چربی خود را خاموش کنید و بدن خود را از بین ببرد، به خصوص، چربی شکم تقریبا به طور خودکار.Dolgan می گوید، از دست دادن پوند در مقیاس به این معنا نیست که شما مناسب تر است - این فقط به این معنی است که شما سبک تر است، که به معنی بسیار نیست. و در نظر داشته باشید که اگر ورزش کنید، اما به دست آوردن وزن، ممکن است که تمرینات شما موثر باشد، اما شما باید رژیم غذایی خود را چک کنید تا نتایج از دست دادن وزن را ببینید. (این فقط یکی از دلایلی است که چربی شکم را از دست نمی دهید).

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی