لاغری

  • ۰
  • ۰

 

"این بدان معناست که بانوی پینک بیش از مادربزرگ اسمیت، هندوانه بیش از عسل، انگور قرمز بیش از سبز است. سطوح بالاتری از مواد مغذی به نام فلاونوئیدها، به ویژه آنتوسیانین ها، ترکیباتی هستند که میوه های قرمز را رنگ می کنند و عمل ژن ذخیره سازی چربی را آرام می کنند. در واقع، میوه های قرمز سنگی مانند آلو دارای ترکیبات فنلی هستند که نشان داده شده است که بیان ژنهای چربی را تعدیل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشن کردن و خاموش کردن ژنهای چربی خود، لیست ضروری را بررسی کنید: 21 افسانه غذایی تغذیه شده!

بارگیری در آووکادو

خوردن آووکادو برای کاهش چربی شکم که من چاق بودم لاغرشدم

 

برای کنگره تست ژوئن کارون، استفاده از محصولات تازه مانند آووکادو، یک درس زندگی در حال تغییر از رژیم لاغری موثردر کوتاه مدت صفر بود. 55 ساله در هفته اول برنامه 6 پوند را از دست داد. "یادگیری برای خوردن غذاهای واقعی، شیمیایی و تازه، بهترین چیزهایی است که تا به حال برای من اتفاق افتاده است. من هرگز گرسنه نیستم و وزن فقط از بین می رود!" ژوئن گفت، پوست درخشان، ناخنهای سالم و خواب بهتر، پاداش Zero Belly بود. "من به خوبی به سمت بازگشتن به من علاقه مند هستم. هر کس می گوید من خیلی جوان تر نگاه می کنم!"

 

آووکادو دو چربی شکم است. اول، آنها با چربی های مضر قهوه سالم بسته بندی می شوند که دچار گرسنگی می شوند. یک مطالعه در مجله تغذیه دریافت که شرکت کنندگان که نیمی از آووکادو تازه با ناهار خوردند 40 درصد کاهش میل به خوردن را برای ساعت ها بعد از آن گزارش کردند. دوم اینکه چربی های غیر اشباع مثل آنهایی که در آوکادو یافت می شوند، مانع ذخیره چربی شکم می شوند. (این راه های خلاقانه برای خوردن آووکادو به شما کمک می کند مصرف خود را افزایش دهید.)

مخلوط کردن یک اسموتی پروتئین گیاهی

کاهش چربی شکم با اسموتی پروتئین گیاهی

 

 

بریان ویلسون، یکی از حسابداران 29 ساله، طی شش هفته در برنامه از دست کم 19 پوند و شگفت انگیز 6 اینچ از کمر او گذشت و موفقیت او را به دستورالعمل های تکان دادن زوایای شکم در برنامه نشان داد. بریان گفت: "من عاشق شوک میشوم. آنها را به رژیمم اضافه کردم و تقریبا بلافاصله نفخ را از دست دادم." "من یک جادو شیرین هستم، و جرأت جایگزین خوبی برای کاسه ها و کاسه های بستنی من بود."

 

نوشیدنی های پروتئین راه های خوبی برای دریافت یک مقدار هیولا از تغذیه شکم به یک میان وعده ساده و خوشمزه است. اما اکثر نوشیدنی های تجاری با مواد شیمیایی غیر قابل تعویض پر می شوند که می توانند سلامت روده را از بین ببرند و باعث التهاب و نفخ شوند. و دوزهای بالا از آب پنیر برای افزایش سطح پروتئین میتواند اثر تخریب شکم را تقویت کند. راه حل Zero Belly: پروتئین vegan را امتحان کنید، که به شما کمک می کند همان چربی سوزی، گرسنگی، سکته مغزی، مزایای ساخت عضله، بدون نفخ. (در اینجا یک راهنمای کامل برای پروتئین های گیاهی آسان برای هضم است.)

 

رختخواب خود را با مواد غذایی ضروری 8 که ضرب و شتم نفخ را تکان دهید
  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی