لاغری

  • ۰
  • ۰

افزایش وزن با تمرینات قدرتی

 

عضله بیش از چربی وزن نمی کند

 

"دالان می گوید:" یک نظر رایج در هنگام دیدن مقیاس این است که "عضله سنگین تر از چربی است" که گمراه کننده است. "یک پوند چربی وزن یک پوند عضله دارد، اما حجم عضله چگال تر از حجم چربی و در نتیجه سنگین تر است.

 

هنگامی که شما شروع به تغییر ترکیب بدن خود را با تمرینات خود - با ساخت توده عضلانی و کاهش چربی بدن خود - وزن خود را ممکن است افزایش دهد که خود موجب رژیم لاغری موثر در کوتاه مدت خواهد آورد. در حالی که درصد چربی بدن شما ممکن است کاهش یابد. دالگان می گوید: این تغییرات طی هفته ها و ماهها (نه ساعت ها یا روزها) اتفاق می افتد بنابراین مقیاس هنگام ردیابی آنها بی فایده است. (ترس از اینکه تمرینات قدرت شما را بزرگتر می کند، دقیقا به همین دلیل است که وزن بلند کردن شما بزرگ نیست.)

 افزایش وزن از عضله و چربی

 

مقیاس چیزی در مورد سطح آمادگی جسمانی و یا ترکیب بدن شما نمی گوید.

 

همانطور که در بالا ذکر شد، مقیاس نمیتواند به شما بگوید که چقدر وزن بدن شما عضله نسبت به چربی است، به این معنی که اگر هدف شما ارتقاء سطح آمادگی جسمانی شما باشد، این بهترین ابزار برای اندازه گیری پیشرفت نیست. (مرتبط با: 10 روش Ditch-the-Scale برای گفتن اگر شما از دست دادن وزن)

 

دالگان می گوید: "اگر کسی در تلاش است تناسب اندام خود را بهبود بخشد، باید مقیاس را نادیده بگیرند و به ابزار اندازه گیری عینی مانند ترکیب بدن برای ردیابی پیشرفت خود توجه بیشتری کنند."

 

در حالی که وزن خودتان می تواند یک راه برای ردیابی پیشرفت شما باشد، نباید تنها راهی باشد. و مطمئنا با وزن روزانه (و به عنوان یک نتیجه، افزایش وزن هنگام کار کردن و خوردن سالم) اهمیت زیادی ندارد. فراموش نکنید، Dolgan می گوید، از دست دادن پوند در مقیاس به این معنا نیست که شما مناسب تر است - این فقط به این معنی است که شما سبک تر است، که به معنی بسیار نیست. و در نظر داشته باشید که اگر ورزش کنید، اما به دست آوردن وزن، ممکن است که تمرینات شما موثر باشد، اما شما باید رژیم غذایی خود را چک کنید تا نتایج از دست دادن وزن را ببینید. (این فقط یکی از دلایلی است که چربی شکم را از دست نمی دهید).

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی