لاغری

  • ۰
  • ۰

آنا ویکتوریا

 

آنا ویکتوریا عکس 5 ساله خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد

 

"تغییر من بیشتر در مورد چگونگی احساس در داخل، در مورد سلامت من بود، و این چیزی نیست که من بتوانم در یک عکس نشان دهم".

 

 

هر تغییری در مورد ظاهر نیست، و آنا ویکتوریا، مربی و بنیانگذار راهنماهای بدن Fit، کاملا به این نتیجه می رسد که چرا توانسه رژیم لاغری موثر موفق بشه

 

در یک پست Instagram اخیر، فیتفلوئنس 5 سال پیش در کنار یکی از امروز خود عکس خود را به اشتراک گذاشت، نشان می دهد که چقدر او در طول سالها به سر می برد. در حالی که بدن او به وضوح تغییر کرده است، آنا می گوید که بزرگترین تغییرات او تجربه شده کسانی است که نمی توانید ببینید.

 

"تغییر من"، او پست او را ضبط کرد. "گاهی اوقات من دوست ندارم این را بگویم چون من هرگز از آنچه که من شروع کرده بود ناراضی بودم. تغییرم بیشتر در مورد چگونگی احساس در داخل و در مورد سلامت من بود و این چیزی نیست که من بتوانم به شما نشان دهم عکس. "

 

"در حالی که من با تغییرات فیزیکی که برای خیلی سخت کار کرده ام خوشحال هستم، آنها با تغییرات غیر فیزیکی که برای چشم غیرمعمول قابل مشاهده نیستند مقایسه نمی شوند." "این تغییرات غیر فیزیکی چیزی است که مرا نگه دارد."

 

در آن نامه، آنا بر اهمیت تمرکز تمرکز بر اینکه چگونه احساس جسمی و احساسی را احساس می کنید، به جای آن که به نظر برسد، بی اعتماد باشید، تناسب اندام در مورد خیلی بیشتر از آن است.

 

او می گوید: "همیشه برای بهبود فیزیکی وجود دارد و همیشه کسی که به نظر شما بهتر از شما می رسد، و این دو واقعیت می تواند فریبنده باشد، اگر همه چیز مورد توجه شما باشد." "این می تواند شما را در یک وضعیت ثابت قرار دهد که مایل است غذای بیشتری را محدود کند، بیشتر کار کند و اگر دقت نکنید، منجر به یک وسواس نامناسب و رابطه با تمرینات و غذا می شود. این چیزی نیست که من برای من می خواهم یا برای هر کدام از شما. "

 

و در حالی که آنا کار سخت و دلسوزی را برای رسیدن به جایی که امروز است قرار داده است، او آن را نقطه ای برای گوش دادن به بدن او و برخی از سرگرم کننده در روند است.

 

او می نویسد: "من همیشه بیش از حد از حفظ تعادل آگاه هستم و هرگز اجازه ندهید که تناسب اندام من را به زندگی من برساند." "این پنج سال گذشته من خودم را تحت فشار قرار داده ام، اما من نیز زندگی خود را زندگی کرده ام، از تعطیلات و تقلب غذا و کاملا از دست دادن و بدون تاسف، من کار خود را برای خوردن بستنی تنبیه نیست و من من خودم را محدود نکنم اگر احساس میکنم میخواهم کمی بخوابم. "

 

متأسفانه، آنا همچنان نظرات خود را در مورد چگونگی تبدیل شدنش به اوضاع وخیم تر می کند. (Uhh.Trolls.)

 

ویکتوریا می نویسد: "آیا من مردم را به من می گویم که باید لاغرتر باشم؟ بله، من می توانم عضله بیشتری به دست بیاورم، اما من با ایده های دیگران درباره آنچه که باید یا نباید با بدنم انجام دهم، نگران نباشم". . "من انجام می دهم آنچه که می خواهم انجام می دهم، این است که الاغ را در سالن ورزش ببرم و تمریناتم را تقویت کنم و احساس خوبی داشته باشم، اما هنوز از زندگی لذت می برم و برای تعادل بالاتر از سنگ های سخت سنگین و یا درصد چربی بدن کم ارزش هستم."

 

ما بیشتر نمی توانیم موافق باشیم. در حالی که زیبایی های فیزیکی یک بدن سالم عالی است، داشتن ذهنیت سالمتی همراه با آن حتی بهتر است.

  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • حمید علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی